Wijzigen persoonlijke gegevens met de ClubApp

Hoe pas ik mijn contactgegevens aan?

Met de ClubApp is het mogelijk om persoonlijke gegevens te bekijken en te wijzigen. Hieronder lees je hoe je dit kan doen.

Aanpassen gegevens

Via de optie “Meer” die rechts onderin de navigatiebalk getoond wordt, kom je op de algemene profielpagina waar je instellingen kan aanpassen inzake push-berichten, KNLTB berichten en het plaatsen van reserveringen in je agenda. Je kan ook naar de TennisDirect webshop en je vindt privacy informatie over de ClubApp. 

Rechts bovenin staan drie lijntjes met een rondje door ieder lijntje. Klik hier op en je komt op je persoonlijke profielpagina. Vervolgens kun je je profielfoto, telefoonnummer en e-mailadres wijzigen. 

Hier vind je ook de instellingen met een aan/uit knop voor zichtbaarheid van je gegevens voor andere spelers binnen de club. Hier kan je ook je wachtwoord voor de ClubApp wijzigen. 

Klik rechts bovenin op “Bewerk”  om je wijzigingen door te voeren. Als je klaar bent klik je rechts bovenin op “Gereed“.

Pasfoto

Na het uploaden van een andere foto komt deze in een wachtrij en moet eerst goedgekeurd worden door de administrateur voordat deze zichtbaar wordt. Hier gaat enige tijd overheen. 

Telefoonnummer

Als je een mobiel nummer hebt en deze is nog niet bekend in onze administratie voeg deze dan toe. Ook als je nummer wijzigt is dat belangrijke informatie voor ons. Dit nummer wordt o.a. gebruikt bij incasseren van betalingen in het geval de mail met het betalingsverzoek niet geopend wordt. Dan volgt een herinnering via SMS. En natuurlijk is het handig als anderen je kunnen vinden om een afspraak te maken, als je er voor kiest om je nummer te tonen aan de tennissers van ons park.

Emailadres

Zorg ervoor dat wij het emailadres hebben waarop je bereikbaar bent. Je krijgt berichten van het park als er iets (belangrijks) te melden valt, email vanuit de ClubApp om reserveringen mee te bevestigen, en je emailadres wordt gebruikt bij het factureren.